Thursday, August 16, 2012

Bz tahap dewa ~.~

Niat dhati nk sll update blog.Akhirnye tkucil jua.Dh 2wks gak xbblog.huhu.

Sbb pe yg xleh nk update?ni nk citer ni.Aku rase sjak aku naik cuti bsalin nama aku asyik naik je utk AJK (K) prog2 dlm maktab.Mcm sume mnunggu jer....kdg2 rs weng gak sb byk nk pk.smpi beruban aku!OMG!huhuhu...aku dh tua.

Meh list ckit pe yg aku tkejor2 dr bln6 nih.ntah2 xde pe pun.hehehe.gempak je.
Math-GK Math + peny ting.5 (yg bdobarnye,nt kna cerap kwn2 sndri.huhu)
Hari Koop-AJK Alatan (K)
Minggu Bhs Zon Sltn-AJK Hadiah&Cenderamata (K)
Bulan Kemerdekaan n Hari Malaysia-Penyelaras(Byk keje sbb tetiba 3sambutn skali:merdeka+hari malaysia+raya.pastu tetiba kna handle ptandingn hias skolh peringkt daerah anjuran majlis daerah)
Hari Anugerah II-Penyelaras
Majlis Graduasi-Setiausaha

erm....cmne?ckup bz x?tu xcampur keje hakiki iaitu....mengajar Math kelas ting.1,2,5.Meja aku ni pn dh mengalahkn cgu lelaki jbtn aku nih.
Sllnye aku ni tokey sisih tp xdone smpi skrg.bhn2 makin branak de la.huhu.stresssssss......

tp bile pk balik,aku ptt bsyukur sb Allah tlg aku sempurnakn pe yg spattnye aku buat tp aku xbuat.terutama bile dlm situasi sntiasa bjaga2 keadaan ank ku.tmbh lak,dh cuti 3bln kot.hehehe.

Ya Allah,ampunkn aku dstiap keculasan ku dlm tunaikn ibadah n amanahku.Berikanlah aku yg tbaek.Sesungguhny aku hanya btawakal pd mu,ya Allah...

Published with Blogger-droid v2.0.6

2 comments:

Unknown said...

Weh asal bulan kemerdekaan cikgu maths yg handle. Ape dah x wujud cikgu sejarah ke. Ngelat btul ek. Aku tau g mana2 tempat cikgu maths mmg diorang aim. Sbbnye cikgu math la yg bole diharap n buat kerja. Mulut senyap tapi kerja berjalan. Cikgu lain pulak kerja xjalan mulut bebel mcm die la super bz.

Alamak.... Ape da aku bg ceramah plak kat blog ko. Hahahahah mungkin sbb terasa kot. Hehehehe

@z@z said...

hahahaha...mmg pn.igtkn aku je rs cm2.stakat 2maktab g dh,tu la yg jd.sume cgu math.isk..isk...kalo cgu yg xnk wt keje,xbg lgsg.byk lemak ka die..huhuhuuuuuu