Tuesday, November 19, 2013

My new family life [",]

Saban hari ku doa,"Ya Allah,jika tinggal bersama adlh yg tbaik utk kami skluarga,aku redha.Aku yakin Kau tau pe yg tbaik utk kami skluarga".Alhamdulillah dpt juga aku pindh.

Ku sangkakn lbih mdh tinggal skali tp rupenye xkurg juga getirnye.Fasa sesuaikn dri byk bg kami cbrn.Kdg2 Volcano,Kdg2 Salji.Jelas pd aku,rapat dgn Allah shj dpt damaikn aku.Dia la tmpt aku mengadu tika sush n snang,tika pnat n hepi.

Volcano.Biarla pe nk jd pn,aku pasti Allah tau pe yg tbaik utkku.Biarla pe nk jd pn,ankku perlukn ku lbih dr org len.Biarla pe nk jd pn,aku lbih takut phitungn Allah.

Salji.Annku lbih hepi bile dpt men ngn ibu n babanye.mcm2 panggiln kuar dr mulutnye,kdg2 ibu, mami, mak...hihi.Time kasih,ank.Kerna hadir dlm idup ibu.Ankla phibur ati ibu...

No comments: