Monday, September 10, 2012

Hati dan perut~Lol

Rase geram dhati kna luahkn cpat sblm bnanah..huhu...Maktab aku ni de la nk wt 'Team Building' kunun2 cam erat2 guru n staf la.Niatnye murni tp byk xkena.

Pergi 2ari 1mlm.sabtu ahad.Naik dr maktab nek bas n tempatnye adlh di Kem Kota Minda,Kota Tinggi (tepi jlnraya tp keliling hutan je).Rase2 la,ibu2 yg br bsalin ank kecik de prob x?pastu de la yg nk bg cdgn kt menganjur ni hah.Ko tau pe yg djwb?

"Ni arahan pengetua (x3)..ank xkn xbole tinggal skejap..."

yg mjawab lak xkawen lg n pastila xde ank.Drpd nk taat jer,mbara la ati nk betah.kan kalo die jawab,jupe pengetua kan senang.Dhla bt kt tgh utan kalo kt chalet ke bole usahakn sst.ini x,duk dlm DORM kot.Pastu xleh bwk kenderaan lak tu.kalo emergency,nk kna tggu bas la plak.

Iskh2....kan baik mmudahkn org byk pkara.huhuhu.by the time post ni,dh dpt kbenaran dh excuse slot mlm.hehehe.Alhamdulillah,xde la kerek sgt pengetua nih.bole berunding pe.yg len lak lbih2.huhuhu....

Published with Blogger-droid v2.0.9

4 comments:

Unknown said...

oip...IT baru upgrade browser aku.. da boleh masuk komen blog ko.. hahaha..

tak boleh skip ke aktiviti tak berpekdah macam tu? :P

oh..boleh aku buat satu lagi permintaan? remove word verification ni..hikhik..rabun ler..menggagau aku baca

@z@z said...

hahaha...kunun2 prog wajib ar...huhuhu

aku cb tunaikn pmintaan ko tp aku xtau kt mane....hehehehe..nnt godeh lg ye

F A R H A N A said...

Same lah..ingat cuti pjg siket nak balik kg..kg da la jauhhhh.. Dah sebulan woi x balik kg!! Haihhh..kerjeee didahulukan kuarge dikemudiankan!! Puuuuiiiii!!!

@z@z said...

wpun kg aku dkat ckit dr ko aku ttp stuju...hehehe...RAYA kot!!!!!hihi